Termeni și condiții

Vizitarea, utilizarea și cumpărarea produselor de pe site-ul Fun & Grow (https://FunandGrow.ro), implică acceptarea termenelor și condițiilor de mai jos:

  1. Despre Fun & Grow
    • C.U. I- 49411475
    • Nr. Reg. Com. J04/77/2024
    • Telefon – +40 756 653 963
    • Email – office@funandgrow.ro
    • Adresa sediului social – BLD. MĂRĂŞEŞTI,  NR.20,  SC.A,  AP.12, municipiul Onești, județul Bacău

    2. Prețurile produselor și abonamentelor

      Prețurile produselor sunt cele afișate pentru fiecare produs în parte. Prețul fiecărui abonament diferă în funcție de durata aleasă (4, 6 sau 8 ședințe).

      Achiziționarea unui abonament implică faptul că ședințele se consumă săptămânal, indiferent de imposibilitatea de a vă prezenta. Abonamentul intră în vigoare începând cu prima duminică de după achizție. La finalul perioadei corespunzătoare numărului de ședințe achiziționate, pentru a continua activitățile alături de Echipa Fun&Grow, abonamentul trebuie reînnoit.

      3. Plată și facturare

        În urma efectuării unei comenzi pe site-ul Fun & Grow Simple Shop (https://funandgrow.ro), se va emite factură fiscală cu datele furnizate de către client. Cumpărătorul se obligă să furnizeze Vânzătorului informații corecte, actualizate, conforme și adevărate, care sunt necesare emiterii facturii fiscale conform legislației românești.

          Prețurile afisate pe site-ul Fun & Grow Simple Shop (https://funandgrow.ro) conțin T.V.A.

            Factura este livrată Cumpărătorului prin poștă electronică, la adresa de e-mail furnizată odată cu efectuarea comenzii. În cazul în care din motive de neglijență, eroare sau din alte motive tehnice, Clientul nu a primit factura de la Vânzător, acest fapt trebuie sesizat pe adresa de e-mail  office@funandgrow.ro.

              Modalitățile de plată acceptate sunt:

                Plata online, cu cardul; cardurile acceptate pentru aceasta sunt cele emise de MasterCard și Visa. După apăsarea butonului „plasează comanda/place order” vei fi redirecționat către serverul de plăți deținut de Netopia Payments care îți va procesa tranzacția.

                  4. Livrări

                    O comandă online poate fi plasată în orice moment. Perioada de procesare a comenzilor este de luni până vineri în intervalul orar 10:00-18:00, exceptând sărbătorile legale. Termenul de procesare a unei comenzi este de 5-10 zile lucrătoare din momentul plasării acesteia, exceptând situațiile de urgență la nivel local sau național când timpul de procesare poate crește. Produsele vor fi înmânate la ședințele săptămânale.

                      5. Obligațiile cumpărătorului

                        – să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar există posibilitatea refuzării comenzilor;

                          – să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 de zile de la data sesizării acestora printr-un email adresat administratorului la adresa  office@funandgrow.ro;

                            – să accepte TERMENELE ȘI CONDIȚIILE administratorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea mărfii prin metodele puse la dispoziție. În situația în care un client refuză de mai mult de două ori livrarea produselor comandate în sistem de plată la livrare, ne rezervăm dreptul de a nu mai onora comenzi ulterioare din partea acestuia decât dacă sunt efectuate cu plata în avans.

                              6. Obligațiile vânzătorului

                                – să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale. Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare. În funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate să difere.

                                  – să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

                                    – să livreze produsele în cel mult 5-10 zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc, cu excepția situațiilor descrise la punctul 4;

                                      – să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea 2. Protecția Datelor Personale, parte integrantă din Termene și condiții, cât și în concordanță cu Politica de confidențialitate.

                                        Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul prezentului contract/acord, fără notificarea în prealabil a Clienților.

                                          7. Renunțarea la cumpărare / retragerea din contract

                                            Conform legislației în vigoare – Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), renunțarea la cumpărare/retragerea din contract este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele înmânate în cadrul ședințelor săptămânale.

                                              Produsele pot fi returnate numai prin anunțarea în prealabil a Vânzătorului prin email la adresa contact@funandgrow.ro. Produsele se pot returna respectând cerințele noastre, precum și luând la cunoștință dacă produsul este eligibil pentru retur, conform Capitolului 8 din prezentul contract. Dacă produsul returnat de dumneavoastră este eligibil și este returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, banii se rambursează în termen de 14 zile de la primirea acestuia, într-un cont (IBAN) indicat de dumneavoastră .

                                                În cazul în care se constată diferențe între produsul livrat inițial, înlocuiri sau deteriorări, sau produsul nu este livrat în ambalajul original, Vânzătorul va putea amâna rambursarea banilor și poate refuza primirea produsului. Cheltuielile directe de returnare a produselor cad în sarcina Cumpărătorului. În cazul în care motivul returului este un defect de producție care nu a fost observat la livrare de către Vânzător, cheltuielile de returnare vor fi suportate de către Vânzător.

                                                  8. Eligibilitatea pentru retur

                                                    Nu se pot returna următoarele tipuri de produse/servicii:

                                                      produse efectuate după specificațiile cumpărătorului sau personalizate (la comandă);

                                                        produse și bunuri perisabile (alimente, băuturi);

                                                          produse sau bunuri care sunt sigilate și care au fost desigilate de Cumpărător;

                                                            produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și de igienă (ex: lenjerie de pat, măști etc).

                                                              9. Dispoziții finale

                                                                Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenele de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

                                                                  Dacă unele dintre clauzele Acordului devin sau sunt declarate nule, validitatea celorlalte clauze nu va fi afectată. Acordul va fi interpretat conform legilor din România. Părțile vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin tratative directe, orice neînțelegere sau dispută care se poate ivi între acestea, în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea acordului. Dacă după 15 zile lucrătoare de la începerea tratativelor părțile nu reușesc să rezolve în mod amiabil o divergență contractuală, fiecare poate solicita ca disputa să se soluționeze de către instanțele judecătorești competente din România.

                                                                    Scroll to Top

                                                                    Feedback-ul tău